Wednesday 29 June 2011

29 June 2011 E-Young’s Message in PlayGirlz Official Cafe + translation


Original Message

안녕하세요^^여러분의 사랑을 듬뿍 받고 있는 2 0 이에요ㅋㅋㅋㅋㅋ
제가 들어오면 눈팅?ㅋㅋ 만하고 그냥 나갔었는데 드디어 이렇게 글을 쓰는날이 오네요 ㅋㅋㅋ
사실 제가 첫 방송때 뮤직뱅크에서 저를 처음보시는 분들이 알아봐주시고 각종 편지와 응원의 메세지를 보내주셨을때
깜짝 놀랬어요. 이렇게 나를 응원해 주는 분들이 많구나,,,,,감동 먹었어요..
제 이름을 불러주실때마다 힘이 마구 솟아올라요
참 여러분들이 주셨던 편지들 한글자도 빼놓지 않고 정성껏 다 읽었어요^^
항상 무대에 오를 때마다 여러분이 있기에 설렌다는거 ♡

오늘 도전천곡녹화를 마치고 요번유닛 컨셉을 맞추고 녹음을 하는 도중에!! 글쌔!주연언니가 카페에 글남기는 것을 봤어요!
그래서 안되겠다, 녹음끝나면 나도 집에가서 여러분과 자그만한 글을 남겨서라도 여러분과 함께하고 싶어서ㅜㅜ
지금 12시가 넘은 시간에 신이나서 컴퓨터앞에 앉아 있습니다^^*
참 여러분 요즘 비도 많이 오고 태풍도 온다고 하는데 이제 비 많이오니까 우산 꼭 챙기시고 어디 나갈일 없으시면
밖에서 비 맞지 않게 집에 계세요~사실 집이 최고에요ㅋㅋ

본론 으로 들어가서?ㅋㅋㅋ
이제곧 다가올 7월 9일 제 생에 첫 팬미팅에서 여러분을 만난다고 생각하니까 기대되요ㅋㅋㅋ 빨리 여러분 보고 싶어용ㅠㅠ

네?????뭐라구요????
여러분도 제가 빨리 보고싶어 죽겠다고요 ???아하 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 조금만 기다려주세요~

저도 그날까지 여러분을 기다리고 있답니다ㅜㅜ

애프터스쿨 유닛도 기대많이 해주세요^^

저 222222 00000000000 이 많이 사랑해주실거죠??ㅋㅋㅋ

네????? 아이고 정말 ㅠㅠ…………. 여러분의 함성소리.. 여기까지 들리네요 ㅠㅠㅋㅋㅋㅋㅋ

플레이걸즈여러분………

제 곁에 항상 플레이걸즈가 있기 때문에 가슴 뛰는일을 하고 있어요^^ 마지막으로 …
사랑합니다♡
ps.이영아닷컴 감사합니다 ㅜㅜ 감동 먹었어요♥

Translation

Hello^^It’s 2 0 [In korean, 2 = Ee and 0 = Young] who received plenty of love from everyoneㅋㅋㅋㅋㅋ
Surprised that i’m here?ㅋㅋFinally the day when i write message here like this has comeㅋㅋㅋ
Actually, when I had my first broadcasting on Music Bank, the first time people met me, I received letters and when people sent cheering messages for me, I’m so surprised . There are a lot of people who are cheering for me,,,,I’m so touched..
When screaming my name, it gives me strength
I also read carefully the letters that everyone gave to me^^
Everytime i went up on stage, i was always thrilled because of you guys ♡

Today, after filming 1000 songs challenge, We picked a concept and started recording!! I’m not sure! Then i saw Juyeon unnie writing message on fancafe!
So, i finished recording and went to home and felt i wanted to leave a message for you ㅜㅜ
Now, it is past midnight and i’m sitting in front of computer^^*
Everyone, recently rain has been falling a lot, and there’s also a typhoon, because the rain has come so many times always bring an umbrella or else if it’s raining outside, just stay at home~Actually, home is the bestㅋㅋ

Back to the topic?ㅋㅋㅋ

Because I was thinking that i’m gonna meet you on my first fanmeeting soon, at 9th July, I anticipate itㅋㅋㅋI wanna meet everyone quicklyㅠㅠ

What????What do you say????
You guys said it’s gonna be good if you meet me quickly???Aha ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Please wait a little bit~

Me too, Until that day comes i’ll waitㅜㅜ

Please also look forward for After School’s Sub Units^^

[You] Gonna give me, 222222 00000000000 [E-Young] lots of love right??ㅋㅋㅋ
 
Yes????? Aigoo, Reallyㅠㅠ…………. I can even hear sound of your shouting here..ㅠㅠㅋㅋㅋㅋㅋ

Playgirlz………

Because of playgirlz always on my side, my heart is beating^^ Lastly…
I Love You♡

ps. Thank you for Eyounga.com ㅜㅜ I’m so touched♥
 
Trans : jinahyaplaygirlzworld.com
Credit: AfterSchoolDaze 

2 comments:

Leez Omar said...

This is the first time she wrote a message to fans, right? And the message was very long..but I really enjoyed reading it.. kekeke.. anyway, glad to know that she's happy and starting to adapt herself with AS unnies and their hectic schedules.. hwaiting e-young ssi!!

Xam37 said...

Happy to see that more fans have already accepted her~

Post a Comment